Nurayagiz canım ben 4 saatte bir parol içtim dr a danışarak, bebişle eşim ilgilendi ben altını alıp emzirdim sadece, o aralarda da uyudum bolca, emzirirken maske taktım sürekli, çorba içmeye gayret ettim ama en son baş ağrısından yatakta hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum berbat bi tecrübeydi gerçekten ,ateşin 3. Gününden sonra belirtilerim azaldı tam iyileştim dedim 4 yada 5. Gün tat koku tamamen gitti 🤦♀️ o kadar zorlamıştım ki kendimi birşeyler yemek için , tek çaresi de buldğun her aralıkta uyuyup bol sıvı tüketmek, ne kadar yiyip.içebişirsen dinlenirsen bu Nalet hastalık o kadar hızlı atılıyor vücuttan.