Bisracinarkartal bende aksam 9da uyuyunca başlıyorum işlere.Ortaligi topluyorum biberonlari yıkıyorum,mamasi suyu hazırlıyorum.varsa camasir katla ütü yenisini ser, gündüz robot geziyor aksamda heryeri siliyorum.Kedimizin rutin bakimlarini yapiyorum.Haftada bir banyolari yıkıyorum.Dus alip yatiyorum.sabah 7de uyanıyor.uyuyana kadar oynuyoruz.uyuyunca robotu açıyorum süpürüyor.bende o arada yemek yapip kahvaltımı ediyorum.gunduz yapacak işim olmayinca bebeğimle vakit geçiriyorum ilgileniyorum.aksam olunca sar başa 😀