Berat_12 sarılık olmuştuk fototerapi aldı eve geldik bebeğin vucudunun titredigini fark ettim beşikte yarım saat nerdeyse arayla sürdü doğum yaptım özel hastaneyi aradım Işın tedavisi olduğu sürece ilgilenen hemşire açtı telefonu yegunbakım ünitesine bagladım annenle titremeye başladı dedim bebeğe ben takip ettim öyle birşey görmedim sürekli başındaydım kan şekeri düşmüş felan acil besleyin dedi baktım çok titriyor gece eşimle eğitim ve araştırmaya gittik orda dr lar hep birbirine soruyor nöbet mi değil mi hep bi karsız kaldılar yoğun bakım dr geldi muyane etti oda kararsız kaldı bebegi gözlemlemek amaçlı yoğun bakıma alıcaz dedi başında 16 saat egg cihazı takılı kalıcak kanlarına bakılcak dendi orda herhangi bir titreme olmamış nörlög felan görmüş kanları alınmış b12 sınırda cıkmış bana b12 başlandı 1haftasınra taburcu 1aylık olunca bidaha egg çekindi oda temiz çıktı o kadar incelemişşerki bebegi bakmadıkları yeri kalmamış nöröljü refleks dedi bana herşeyi güzel dedi.. şimdi o ilk titredigi gibi birşey görmüyorum ama gaz sancısı gelince gerildiği zaman uyanık olduğu süre bilerklerinden altını eni titretiyor bazen birini bazen ikisini bazen hiç yapmıyor çenesi çok titriyor babamızda bebekken çenesi felan titrermiş hala sinirlenince titriyor bizde takipteyiz şuan