Elifsersen Dolabımda yok süt sağma pompam ya da makinam da yok ama dilerseniz süt annelik yapabilirim Ankara’da yaşıyorum
Tazeanne06- Burda ki anneleri görünce çok duygulandım ve tebrik etmek istedim hemde post üstte kalsın hepiniz çok güzel annelersiniz🌸🌸 allahta sizin karşınıza en dar zaman da çıkarsın hızır aleyhisselamı❤️
Elmel Pasel canm benim buzlugumda 11. Ve 12. Aya ait sütler var -18 derecede 6 ay saklanabiliuor sütler Bursa’da oturuyordum eğer almak istersen ve Ankara’ya çözülmeden gelmesi için bir çözümün varsa seve seve veririm
aslansmomm Elmel merhaba benimde ilk sütlerim var 11. Aydan ama atmaya kıyamadım 3 ay diye biliyordum, derin dondurucudan hiç çıkarmadım 6 ay kadar saklanıyor mu?
Zumra57 Elmel buz aküleri var bence onunla gönderebilirsin ihtiyacı varmış madem şokla tıp gönderilebiliyor dondurmacılarda vardır sanırım buz aküleri ve şoklama makinesi
ballilokmamMm MucizemAsyam bende Çankırı’dayım postu açan bayana haksızlık etmek istemiyorum ama bana bağışlar mısınız 🙏🏻🥺3.5 aylık bebeğim
esraaras14 Pasel kızım yoğun bakımda kaldığı için ilk sütlerimde duruyor 10-12 poşet arasıı varr mutlaka cevao verin bana ulaştıracağım size. Yakınsak eşim bırakır arabamız var 🙏🏻
Esoca38 Pasel dolabımda hazırda yok ama sağıp bagislayabilirim Kayseri’de oturuyorum nasıl gönderim sağlayabilirim 🌸
Pasel Esoca38 çok çok teşekkür ediyorum buz küplerine içine ufak Bi agzı kapalı kovaya koyup yollaya bilir misiniz
5050 Esoca38 bende nevsehirdeyim benim kızım da hiç anne sütü almadı benim de ihtiyacım var keşke ben alabilsem
selenemine Zlyhky11 özellikle birşey yapmıyorum kendiliğinden geliyor valla kızım çok gazlı ne yiyeceğimi bilemez oldum hatta o acı çektikçe hiç birşey yemek istemiyorum 😩😩