Kanında enfeksiyon olduğu için ve doğru düzgün emmediği için kızıma serum takıldı bugün. 5 saat falan serum takılı kaldı. Akşam 7 buçuk gibi serum bitti o saattir hiç emmiyor beni. Şimdi uykusundan kaldırayım emzireyim dedim istemedi geri uyudu hemen. Annem serumlardan dolayı doymuştur dedi. Aç olsa emer diye düşünüyorum ama bilemedim. Strese girdim ☹️