Kızlar bu 3 aydır sürekli öksürük vardı bende takmadım geçer diye geçmedi doktor gittim işte sık sık öksürdügümü konuşurken tıkanıyorum öksürükle basıyor diye hırıltı oluyor dedim oda bana ilaç verdi aldım ilaçları Ewe geldim internetten baktım astım ilaçları tüp şeklinde birşey sıkıyorum bide bitanesi de içine çekiyorsun böyle moralim çok bozuk ilaçları her aldığımda gördüğümde kötü oluyorum hiç İyi değilim çok yorgunum kendimi mutsuz hissediyorum ağlamak geliyor hep içimden kendimi hiç sormuyorum önemsemedim bu zamana kadar kendime hiçbir zaman İyi bakmadım değerli hissetmedim 26 yaşındayım ama 40 yaşında hissediyorum çok bunalmış yorgunum ( özür dilerim bu arada eğer yanlış konuştuysam) çok doluyum 😢😢