Merhaba Tecrübeli anneler ben çok şükür emziriyorım bebeği. 6 ayına giriyor arada bir ağzına tadımlık olsun deneme olarak birşryler tattırdım bi kaç gün ve öyle olunca bebeğim çok az emiyor bu sefer sütün geliyor oda emmek istemiyorum ek gidaya tam başlayınca sizde böyle bir sıkıntı oldu mu nasıl ilerlediniz