esolinn Hadi ya çok geçmiş olsun çok küçük daha gerçekten,bizde götürdük soğuk hava verdiler doktorumuz başucuna buz koy dedi salgın vaarmış bizimde gelen giden olmaz yabancı ama doktorumuz sizden çalıştığı için babasından gelir bağışıklık düşük zamanını kollar hasta eder öksürükle başlayan hastalıklar dışarıdan gelip boğazlarına yapışan enfeksiyonlarla olurmuş iyi olur inşallah bebeğiniz küçük olunca daha zor