balarisiiii dik durmak birazda piskolojik zorla kendini yani bir şey olur korkusu sadece 🙂 Kendin kalkmaya yürümeye çalış yavas yavas tabi çok yorulmadan emin ol ne kadar hareket edersen o kadar çabuk iyileşeceksin Doktorum daha hastanede ilk kalkışımda kendim kalkmam için zorladı ve ertesi günü kaldırıp dans ettirmeye çalışmıştı iyikide yapmış 10.günde kendim bakmaya başlamıştım bebeğime Acıya gelince 3 bucuk ay oldu hala ara ara sızı batma kaşınma vs oluyor doktor uyuşuklugun anca geçeceğini anca hissin yerine geleceğini söylemişti ondan normal demişti 7 kat deri sonuçta kolay mı iyileşmesi elbet zaman alacak 🙂 Sizin daha çok yeni ama bebeğinize sarılın ve boşverin acı da neymiş deyin Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🎈