Biroglanannesi Kızlar sezaryen doğumdan sonra hemşire gelip alttan kanamayı kontrol ediyor ya . Merak ettiğim nasıl kontrol ediyorlar ? Bunu merak etmemin bir sebebi var oda bende kalsın .
Gul-42 Biroglanannesi sanırım gelmesı ıyı bısey o yuzden karnına kum torbası koyuyorlar bnm asırı sekılde ılk gun geldi sonra normale dondu
Aliveannesi96 Biroglanannesi ya korkutmak istemem hamile falan değilsin dmi Hemşire geliyor önce karnına eliyle baya bastırıyor sonra altına bakıyor kanama var mı die kanaman varsa bu iyi birşey benim kanamam yokmuş geç farkettiler alttan muayeneyle elle pıhtı temizlediler içimden sonra kanamam başlamıştı Doğumdan bile zordu 💔
Biroglanannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm Onu demiyorum canım . Alttan nasıl kontrol ediyorlar yani deliğe mi sokuyorlar parmağı yoksa dış yüzeyden mi bakıyorlar ?
Caydanlik Ben 3 doğum yaptım birinde kontrol ettiler sadece karnıma bastırıp aşağıdan parmakla kontrol etti ve birden kan bosalmisti
Kado87 Alttan parmagiyla kontrol ediyor yukardan bastiriyor kan cikmasi iyi birsey cikmasi gerekiyor pis kan karnin daha cabuk iniyor rahmin toparliyor
tenceretavakuskana Biroglanannesi vajınalde de alttan kontrol edıyolar kanamanın rengıne yogunluguna bakıyolar bıde hemsıreler cok buyuk sekılde oarca gelırse haber verın dıyodu
NursenaT Biroglanannesi karnına bastırıp eliyle vajinanın içini temizliyor benım ki bıraz agrılı olmustu