Arkadaşlar merhaba
17 günlük bir kız bebeğim var 🤗
doğdu doğalı uyuyor
sarılık geçiriyoruz değerimiz 13.7 den 8 lere kadar düştü normalde 2 saate bir kaldırıp emzirmeye veya sağdığım sütü biberon ile verdim 1-2 kere mama verdim
ama kızımı uyandırırken o kadar zorlanıyorum ki aklınıza gelen herşeyi yaptım üst değiştirme alt açma bez değiştirme topuk sıkma neler neler
bebeğim çok zor uyanıyor
bu sebeple beslenmeyi 3 saate çıkardım
geceleri 4-5 saati buluyor
bu seferde vicdan azabı duyuyorum
çok mu aç kalıyor diye ama asla uyanıpta ağlamıyor acıktığını belirten
kendimi sağıp biberon ile verince memeyi unutacak diyorlar mama verdirtmiyorlar emzirme aşamasında ise 5-6 dk emip uyuyor millet tek memeyi 20 dk emzirmekten bahsediyor sütüm var çok şükür ama bebeğim uykudan uyanıpta emmiyor doğru dürüst ya da ben abartıyorum
ben giibi durum yaşayan yaşamış olan var mı 🥲