Kızlar bebeğim 4 aylik oldu sağlık ocağı vegaferon isimli kan damlasından verdi ve günde 6 damla aç karna vermemi söyledi fakat bu damla paraben içeriyor doktorumuza danıştım ve bestiron isimli kan damlasından alabileceğimi içeriğinin temiz olduğunu söyledi kan damlası kullanmamız şartmı sizce ? (Gelinimizle konuştum o yeğenime hiç kullanmamış 6 aylık olunca pekmez yedirerek pekmez şerbeti yaparak idare ettim. kan değerleri çok güzel dedi hemşire diyor.) Sizler kullandınızmı?