miniksavasciveannesi Busra9290 bende bugun yaptirdim allah yardincin olsun. 🤲 Aglamasi illa oluyor ama kucukken olmasi zor olmuyor inslahnseninde oyle olur
miniksavasciveannesi Busra9290 Busra9290 2 ay 14 gunluk olduk devlete goturdum lokal anestezi ile yaptirdik sukur zorda gecirmiyoruz 🤲 bardak koyuyorum bi no buyuk bez takip rahatta hareket ediyo
Caydanlik Biz tam bir yaşımızda Klemp yöntemiyle olduk. Sünnet esnası ve sonrasinda 1 saat ağladı onun dışında problem yaşamadık şükür.