Bahtsizbedeviii Gözlerindeki uykusuzluk yorgunluk ve eski ışıltım asla yok… üniversitede soda ile yüzümü yıkardım yüzüm bebek gibiydi ama 2 senedir birşey yapmıyorum sadece yıkıyorum. Önerebileceğiniz bir şey marka vs var mı ?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bahtsizbedeviii Ben sadece keçi sütlü sabun kullanıyorum yüzüme. Hem güzel kokuyor, hem rengini güzel açtı, hem sivilce izleri gitti olanlar da kurudu.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mery_meryy Bilmem ki, been aşırı beyaz tenliyim. Mesrla yüzümün rengi açıldı bebek gibi oldu. Denemenizi tavsiye ederim ladiva kullanıyorum marka olarak