_mavisinannesi 4ay 12günlük bi kız bebeğim var bez konusunda bi memnun kalamadık. Birkaç tane değiştirdik sebep ise bezlerin izinin çıkması. Sizler de aynı sıkıntıyı yaşıyor musunuz çözüm Öner’iniz var mı??
Gnssareelmas _mavisinannesi bende yasiyorum ayni problemi 😞 Kucuk geldigini dusunuyodum numara degistirdim yine ayni ne yapacagimi bilemedim dogrusu😶
Gnssareelmas _mavisinannesi bende yasiyorum ayni problemi 😞 Kucuk geldigini dusunuyodum numara degistirdim yine ayni ne yapacagimi bilemedim dogrusu😶
Gnssareelmas _mavisinannesi bende yasiyorum ayni problemi 😞 Kucuk geldigini dusunuyodum numara degistirdim yine ayni ne yapacagimi bilemedim dogrusu😶
Gnssareelmas _mavisinannesi bende yasiyorum ayni problemi 😞 Kucuk geldigini dusunuyodum numara degistirdim yine ayni ne yapacagimi bilemedim dogrusu😶
mcansum _mavisinannesi bnde de ölydı ctcıtlı gydırıyordum artık alttan takmyrm sort gydrp brakıyrm bıde bol bglıyorum artık olmuyor
mcansum _mavisinannesi bnde de ölydı ctcıtlı gydırıyordum artık alttan takmyrm sort gydrp brakıyrm bıde bol bglıyorum artık olmuyor
NazliBltHy Bende prima dahil çok bez değiştirdim mantar oluyordu yavrum hepsinde de iz oluyordu şuan canbebe kullanıyorum oda iz yapıyor bende sık sık havalandırıyorum bezini açıp 🤷🏻♀️