İyi akşamlar anneler bebeklerimize ne tür dişlik almalıyız içinde sıvı olmalı mı olmamalı mı hangisi daha sağlıklı? Şu an şişliğimiz yok dişimizde yok arada sancıları az az geliyor yeşil soğan pırasa gibi şeylerle çare buluyorum ama normal zamanlar içinde dişlik istiyorum sizin fikirlerinizi merak ediyorum nasıl dişlikler kullandınız alternatif neler yaptınız