2 aylık kızım var 2 saate bir veriyorum normalde ama uyanık olduğu zaman 1.30 saat sonra hemen geri açkıyor 100 cc veriyorum birde normal mı uyuduğu zaman gündüz 3 saate bir veriyorum gece doktor kaldırma kendi uyanır dedi ben yine 3.5 saate bir besliyorum uyanıkken bukadar çabuk acıkması normal mi