Merhaba hanımlar. Bebeğim 6 ay 19 günlük. Yaklaşık 1 aydır geceleri o kadar çok sık uyanıyor ki. Her defasında emziriyorum. Bazen 2 dakika sürmüyor emmesi, bazen ağzına almadan uyuyakalıyor. Dişleri çıkıyordu ondan uyanır dedik. Şuan dişleri çıktı ama hala öyle. Sizin bebekleriniz nasıl? Bir fikri olan varmı ne yapmalıyım?