Ayazzz13 serum fizyolojik mutlaka açamıyorsanız bile sıkın bayağı atıyor o şekilde özellikle uyumadan önce çok rahatlatıyor.Ben birde sogan ve karanfil koyuyorum. ateşi yok ise yağlı masaj ve bebek vicksiyle gögusüne, ayak altlarina masaj yapıyorum gripken bile sorun yasamadik bu konuda.Odanıza su koyun, buhar makinesi yoksa