LareninAnnesi Kızlar arkadaşım eczacı. Ondan 2 doz rota virüsü aşısı istemiştim. Tanesi 245 tl ödeyip getirdi. Fakat babam doktor olduğu için almayın ben yaptırırım deyince aşılar kızın elinde kaldı. Şimdi mahcup olduğum için alıcı bulmaya çalışıyorum. Düşünen varsa 2 doz tanesi 245 tl rota virüsü aşısı var. Tek seferde almanız zorunlu değil. İlkini alıp diğerini de aşı zamanı gelince alabilirsiniz. Düşünen olursa bana instagram dan yazsın. https://instagram.com/mrs.ak_?igshid=1iokmefkvzhgm
Bilgehan LareninAnnesi beni yanlış anlamayın, durumunuzu anliyorum ama aşıları önceden alıp saklamanin sağlıklı olmadığını söylemişti sağlık ocağında iki ebe. Yaptiracaginiz zaman alın gelin, önceden alıp beklemeyin demişti
Sareem LareninAnnesi 245 lira üstümü olmuş aşı, aralik ayında 210 du😱şimdi indirimli hali 245se çok zam gelmiş demek
Gokcecik LareninAnnesi eczane nerede acaba bilgi verir misiniz, eylül ayında ikisini de alabilirim ikizlerm için size ulaşayım hemen
LareninAnnesi Sakura-chan Depodan getirince iade edebiliyorlar fakat arkadaşım depo da olmadığı için başka eczaneden satın aldı
LareninAnnesi Gokcecik Eczane hatay da fakat eylül ayına kadar durur mu aşılar bilmiyorum yine de siz yazarsınız bana hâlâ duruyorsa size verir