Evaleyn 17 aylık bezi bıraktırdım kızıma. Hem gece hem gündüz. Tuvalet iletişimini düzenli yapmadım ama iletişimde yedik özellikle 6 ay ve sonrasında. Lazimliga oturup kaka yaptığı oldu, çiş yaptığı oldu. Sonra da adaptör aldık. Adaptör gözünün önünde oldu. Bezle oturdu kalktı..m Kaka yapacagi zaman belliydi oturttum kaka yaptı yıkadık poposunu çok mutlu oluyordu. Çünkü hem bedenine göre bez kalmamıştı son numaradaydi. Hem herşeyi yediği için 2 dakika alması poposuna değse mahvoluyordu. Hiç abartmıyorum. Yapar yapmaz almam lazım kakayı yoksa perişan oluyordu. Rahatsız oluyordu. Çekiştiriyordu. Attık gitti. Şimdi 30 aylık kendisi. Bence bu dönemde bıraktırmak işkence olurdu. Çünkü benlik kazanma döneminde, inatlaşma çabası ve daha bilinçli.