Cabukada saat olarak bilgim yok oğlumda dogdugundan beri gündüz full yüzüstü uyudu 4 aya kadar 4 aydan sonra bıraktı hatta cok severdi dokunsak aglardı göğsümüzde falan cok uyudu o sekılde bi zararı olmadı aksine gaz vs ne varsa cıkıyordu nasıl rahat uyuyorsa o pozisyonda yatırıyordum hep