Arkadaşlar merhaba kızım 23 aylık ama prematüre doğdu 1 ay geriden geliyor. Çevremdekiler konuşmasının geride olduğunu düşünüyor. Kafamı karıştırıyorlar. Bir çok sözcük kullanıyor yiyeceklerin bağzılarını gördüğü şeyleri sözcüklerle anlatıyor ama cümle birleştirmeye henüz başlamadı ve başlaması gerektiğini söylüyorlar sizin çocuklarınız nasıl çok mu tedirgin davranıyorum yardımcı olur musunuz. Ve de bildiğiniz bir pedegog yada çocuk gelişim uzmanı var mı? Ayrıyetten algısı gayet normal her söylediğimi anlıyor