Bende böyleydim 5. Gün artık lavman yapmak zorunda kaldım kayısı suyu falan herşey yedim içtim ama olmayınca olmuyor keşke daha önce yapsaymışım durdukça içinde taşlaşıyor daha kötü oluyor bir an önce yap bence kurtul sonra da şurubu kullan ben bi şişe kullandım emzirmeye de etkisi yok