Kızlar kızım 15 aylık ama resmen karnımdan çıkıp sırtıma yapıştı. Bu durum bazen hoşuma gidiyor bazende bunalıyorum çünkü nereye gitsem peşinde. Annem veya kaynanam gelse bile 2 dk yanından ayrılayım hemen ağlıyor yada peşinden geliyor. Bunun için extra hiç bişi yapmadım. Oda haklı 7/24 beni görüyor🤣 bizim gibi yapışık olan var mı