Merhaba anneler oğlum 1 hafta sonra 2 yaşına basacak 1 ay önce sandalyeden düştü😔ayağı kırıldı hastaneye gittik film çekildi kırık var dedi doktor alçıya alındı çok şükür dün alçıdan çıktı ama yine de yürüyemiyor yani ayağına tam basamıyorum yürümeye çalışırken topallıyor sizce normal mi yeni alçıdan çıktı diyemi böyle başına gelen varmı allah göstermesin sizlere ama bir bilginiz varsa birazçık içimi rahatlatın yani hep böyle kalmaz dimi doktora bugün söyledim dedi ayağına basmaya korkuyor acele etmeyin 1 hafta sonra kontrole getirin ama yinede içim rahat değil çok korkuyorum 😔😢