Bebeğim 25 günlük arkadaşlar. Meme reddini yeni çözdük. Şuan emiyor, ama memeden ayrıldıktan sonra doymuyor, huzursuzluğu devam ediyor. Mecburen memeden ayrıldıktan sonra da 60-70 cc kadar sağdığım sütü ayrıca veriyorum. Böyle durum yaşayan, çözüm bulan var mı? Zamanla memede doymaya başlar mı?