Busra5056 Bebeğim 4 buçuk aylık kilo alımı azaldı kızlar hangi mama daha iyi bu konu da kilo takıntım yok ama aylık 599 grm da almalı sağlıklı olmak için o yüzden önerileriz nelerdir
Busra5056 monalissa benim de bebeğim sevdi tadını değiştirmek saçma olur dimi zaten belki başka mamayı sevmez tadını fiyatlar da uçuk alıp denemek de boşa giderse yazık günah
Busra5056 Poyrazin_annesii doktorun önerme sebebi neydi acaba aptamile. Göre farklı daha mı anne sütüne yakın
goktugcns Hipp kullanıyorum doğduğundan beri gayet memnunum ama fiyat açısından içerek açısından sma öneriyorlar ona geçebilirim
Pelin130821 Bebegim 7.5 aylık doğduğu günden beri Sma kullanıyoruz ve gayette memnun kaldık.Gaz problemi vs yapmadı.Kilo aliminida gayet güzel ve kontrollü sağlıyor.İcerigi diğer mamalara göre daha iyi. Doktorumuzun tavsiyesi ile başlamıştık.
1Oguzunannesi Aptamil de denedim aşırı gaz ve kabızlık yaptı sma geçtim memnunum gaz kabızlık yapmadı kilo alımı da gayet iyi çocuğum kendine geldi . Aptamil kötülemek gibi olmasın ama bize yaramadı
Bertugnunannesi Busra5056 anne sütüne en yakın sma diyor eczacilar bizde dogdugu günden beri sma kullaniyoruz gayet iyi
Mimoza-kizim Busra5056 canim bebeğim prematüre dogdu doktor aptamil onerdi cnku arastirdim biraz seker orani yuksek oldugu icin daha cok kilo aldiriyo ama bu hic saglikli degl ben bebegime sma veriyorum cok memnunum suanda ilk dogdugunda mecbur aptamil kullandim ve aşırı gaz yaptı smada hic oyle bi sorun yasamadim