Noname21 2melek çok rahat bir meslek. Sertifikasini almak biraz zor diyorlar ama sanmam. Sonrası berde çalıştığına da bağlı ama yüzde 80 rahat bir meslek pansuman evrak işleri ufak tefek tedaviler oluyor.