patiseverr_ korse al ya da o o korseli taytlardan cok işe yarıyormuş bennım bir arkadasım kullanıyor o taytan cok memnun kalmış bnde kullanıcam anma daha 6 günlüğüm alt bölgemde 10 a yakın dikişim va o yuzden kullanamıyorum ama benım o kadar göbeğim yok hatta hiç yok gibi ama için rahat etmiyor 😁😁😁 bide hamile olmadan önce göbeğiniz veya kilonuz var sa oda etki eder ben 71 le girdinm doğuma şuan 58 kiloyum 😁