Bebegimm111111 oğlum 31 aylık ben uzun zamandır meyveyi pirinç unu,irmik yada yulaf ezmesiyle karıştırıp veriyorum. Meyveli muhallebi olmuş oluyor yani bir öğünü. Çok seviyor bide karnını tok tutuyor o yüzden sıkılana kadar yapıp yedirmeyi düşünüyorum ☺️ Büyüdükçe meyveleri eline alıp ayrıca yemeye de başladı. Yani her türlüsünü seviyor diyebilirim. Hani püre yiyen çiğnemeyi bilmez diyorlar ama bizde öyle olmadı. Zaten dişleri tamamlandıkça kendileri istiyorlar eline alıp yemek. Tarif olarakta hangisini yapacaksam sütle pişiriyorum. Sonra içine iki çeşit meyve kesip koyuyorum. Evde Ne varsa mesela muz,armut,elma,kayısı,incir vs gibi. Blender yapıyorum. Miktarını çocuğunun iştahına göre ayarlarsın. Kuru meyve koyacaksam muhallebiyi pişirirken onu da katıyorum içine pişsin diye. Sen 1 yaşını geçene kadar suyla pişirirsin öyle yapıyordum bende, zaten az kalmış 😇 dediğim gibi hala da yaparım bunu bayılarak yiyor