bukaga biz ilk olduğunda kbb’ye gittik onlar bi manevra yapıyorlar hastayı oturduğu yerde hızlıca geri çekiyo bişeye bakıyo. İkinci kez tekrar olduğunda nörolojiye gittik. Mr çekildi temiz dendi. Bugün tekrar kbb’ye gitti kulak için kristallerin biraz oynamış dedi. Aslında büyük bi hastalık değil de gündelik hayatı olumsuz etkiliyor. Sizin ne şiddette oluyor ve ne sıklıkta