Arkadaslar bebegim gecen hafta carsamba günü nimenrix ve bexero aşısı oldu .asi yerinde kizariklik ve sertlik vardi yaygin bi sekilde.her iki bacaktan.asidan iki gun sonra sol bacağından topallayarak yürümeye basladi. Asiyi yaptirali bugün 8.gün oldu.oyle gördükçe üzülüyorum cocuk doktoru sabah aksam pedifen verelim dedi gecmesse getirin dedi yarin getiricem .başına böyle bisey gelen varmi.