Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 9 günlük hastane de doğduğu gün emzik verdim tuttu bir süre kullandık devam etti ama sonradan ne yaptıysam almadı çok ağladığı veya çok uykusu olduğu anlar da sadece kabul etmişti ama son 1 aydır biberonla uyumak istiyor (emzirmiyorum anne sütü hiç almıyor sadece mama) biberon boş olması bebeğe gaz yapmıyor gaz sorunumuz hiç olmadı allaha şükür ilk başlarda doyamadığı için biberon istiyor sanıyordum ama yok doyuyor biberon la uyumak istiyor baktım ki biberon ağzını emzik niyetine bazen geveliyor aynı biberon ağzından emzik buldum aldım yok onu istemiyor illa biberon la uyucak birde ayağımda sallayarak uyuyor malesef hem sallayıp hem ağzına biberon tutmak belimi hissetmiyorum bazen o olmadan uyutmayı deniyorum ama bazen uyuyor bazen uyumuyor bazen beşiğinde mama içerken kendi kendine uyuyor ama biberon ağzında olacak çekince uyanıyor nasıl vazgeçircem ben bundan