kerimannesi ben bundan 7 yil oncesinde gittim fakat yanlis islem uyguladilar hic etki etmedi ayni cikmaya devam etti 10 seans gitmistim. Simdi tekrardan gidecegim baska bir guzellik merkezine kaydimi actirdim ilk seansim bayramdan sonra sınırsız dediler bitene kadar, şöyle bi avantajda verdiler atıyorum bikac sene snra tek tuk cikti hicbir ucret odemeden gidip tarattirabilecegm.