Merhabalar herkese,
öncelikle hakaret boyutunda kötü yorum yapacaklar ve anneliğimi yargılayacak olan kişiler kendine saklasın.
çok uzun zamandır nargile içiyorum, hamileyken 1 fırt bile almadım şimdi bebeğim 40 günlük oldu haftada 1’de olsa çok az içmek istiyorum.
içtikten sonra 2 saat emzirmem diye düşünüyorum. Bu süreçte nargile içen var mı? Neler yaşadınız?
kendime vakit ayırıyormuş gibi hissediyorum içerken psikolojik biraz bağlımlılıktan çok rahatlama isteği gibi :(