CaglaOkan76 Merhaba kızlar uzun uzun yazmak istemiyorum sizleri sikmamak için ama evlenmeden önce 60 evlendikten 4 ay sonra 76 kilo olarak hamile kaldım ne yedin demeyin de 😄 96 kilo doğuma girdim 83 olarak çıktım ama dikkat etmediğim ve bol bol tatlı abur cubur yediğim için 89 oldum tekrar ve bir gün ansızın birinin eee diyet nasıl gidiyor sorusuyla malum durumla yuzlestim bugün tam 3 hafta oldu ve sabah 81.9 olarak tartıldım diyet konusunda da tamamen kestim rafine şekeri ekmeğe zaten düşkün biri degildim Haziran’da evlilik yıldönümümüz var umarım o güne kadar 60 kiloya ulasirim..😊😊 ve kesinlikle yulaf yumurta su hurma bunlar diyetinizde kesinlikle olsun…
Simay54 CaglaOkan76 ay nasıl verdiniz bana da söyleyin bebek kaç aylık ben veremiyorum ya napacam da bilmem 😒
Snowglobe CaglaOkan76 size tavsiye. Tarçınlı süt veya kahve yanında bitter çikolata yiyebilirsiniz tatlı isterseniz 😊
Helio Gitmiyor kardeş gitmiyor☹️ 4,5 ay oldu doğum yapalı. Ben de evlendikten sonra pandeminin de etkisiyle kilo aldım. Kilolu hamile kaldım. Doğumdan sonra süt olsun diye yiye yiye şiştim. Canım yemek istiyor tutamıyorum 🤐
CaglaOkan76 Kızlar işin garip yanı diyete girmeden önce 4 kişilik pastayı tek başına yiyen ben 3 haftadır hurma dışında canımın hiç abur cubur çekmemesi nedenini bilmiyorum sanırım hiç hayatımda bu kadar kilolu olmadım ve artık tamamen rahatsız oldum bu durumdan.. sabahları yulafli yumurta 11gibi türk kahvesi 2gibi öğlen ya ton balıklı salata ya da o gün çorba varsa onu içiyorum akşam en geç 7de yemek yiyorum tabiki pilav makarna ekmek yok o saatten sonra da bir daha bir şey yemiyorum ve her sabah 2 kayısıyı suya koyuyorum sabahları onu iciyorum 😊
CaglaOkan76 Meltemm90 evet geceden 1 su bardağı suyun içine 2 tane gün kurusu kayısı koyuyorum sabah onu iciyorum 1 saat sonra da ekmeksiz yulaflı yumurtami ve klasik peynir zeytin kahvaltımı yapıyorum