Sabriyeee Kızları bebeğim doğduğun den beri göz kapağıda kırmızılık var doğum lekesi gibi ama kontrole gittim de doktorlar bir şey söylemiyorlar onunla ilgili sizinkiler de oldu mu
Asyam21_44 Sabriyeee benmde kızımdada vardı büyüdükçe gecti hem göz kapağında gnde alnında vardi doktor buyudukce geçerlerdi cik şükür gecti
Emirpnar Benim iki çocuğumdada olmuştu özellikle ağladıklarında duş aldıklarında falan çok kızarırdı ama geçti ikisininde. Hastanede ebe de geleceğini söylemişti zaten.
Sabriyeee Kızlar bide bir şey sorucam ya bugün vücudun da karın ve ense kısmın da minik minik kızarıklık oluştu ya yarın doktora gidecem sizce alerjik bı durum mu ki
09-10-21 Sabriyeee isilik olabilir mi fotoğraf paylaşırmısınız ve kaç aylık sıcaktan olmuş olabilir eğer dediğiniz gibiyse