Prlkcansu teacher54 bizde 13 aylık olcaz iştah gitti uzun zaman oldu haftaya doktora gideceğiz kan değerlerine baktıracağım
Takashayaz Kan değerlerine baktığın lütfen aynı durumdaydik asla yemiyordu. Meğer değerler yerdeyim şimdi vitamin ve demir ilaci kullaniyor, bir haftadır güzel yiyor
Takashayaz Prlkcansu 1 yaşından sonra gerek yok dediler ama yemek yemeyince 13 aylikken kan tahlili yaptirdim sonuç bu