Anneler 5 aylık günde iki kere mama vermem gerek aptamil pregomin as yazdı dr ancak içiremiyorum biberen tutmuyor kaşıkla koyuyorun tükürüyor içiricem derken omu içiyo önlükmü benmi yermi bilmiyorum vallahi. Kilo alımı az diye vermek zorundayım vanilya şurubuda koyuyorum ama ağzına koyuyorum tükürüyo bugün biberonla ağzına sıkarak içirdim yatırdım birden kükrek gibi ne var ne yok fışkırarak gazla karışık çıkardı ama yatağın yarısı üstüm başım kusmuk. Çok havamı yutuyo yoksa mamamı dokunuyo bilemedim. Birde aşırı alttan gazlı gün içinde sürekli osurup ıkınıyo. Napıcam bilmiyorum. Nasıl mama yediricem nasıl kilo aldırıcam kafayı yedim. Aç aç uyudu şimdi. Bilen bu yollardan geçmiş fikri olan anneler bi el atın vallahi.