Bebeğim 3 buçuk aylık . Bıngıldağını ellediğimde resmen az bişey kalmış kapanmasına. Çok tedirgin oldum. Sağlık ocağındaki doktorumu aradım sordum .kafa çevresi her ay büyüyorsa sıkıntı olmucağını söyledi ama ben tedirgin oldum varmı bu durumla karşılaşan 😞