ikikizannesi Ceren_301121 bn az once surdum surdukten sonra drda yazmis kantaron yağı damlatin diye bi seferlik krem sorun olmaz sanirim silmedim baya sislik var bizim insallah cabucak gecer
Ceren_301121 ikikizannesi 1 günlük bişey olmaz bizdede hala şişlik var zamanla dahada azalıyor canım kantoron yağı gerçekten baya iyileştiriyor
ikikizannesi Ceren_301121 bizim bide alt kisimdan kanama oldu amannn ne zor islermis ya 😔 kantoronum var insallah onada baslicam
Bugraveannesi Bizde 20 gün oldu yaptrali 10 gün falan bardak koydum ve devamlı zeytinyağı sürdüm şırınga ile her bez degistigim de şükür iyi oglum