ikikizannesi Gamze-Der 1.5 yasindaydi vermemle dudaklarda dilde sisme solunum guclugu oldu hemen ambulans cagirdik müdahale edildi o gunden sonra calpol verirken elim titrer
MerveCevdet ikikizannesi bebeğiniz ne kadarlık ben 6aylikken yaptırdım direk bez bağladım sünnetten sonraiki güne geçti.ama ilk gece zordu baya iserken çok ağladı.ama keşke daha erken yaptirsaymisim dedim hep
cankuzularim ikikizannesi 6 aydan küçük çocuklara dolven verilmez kalp kapacigi için çok zararlı bizde 3 aylıkken sünnet olduk klips takılıydi sabah a kadar salladım piş pis yaptim ki ben calpol bile vermedim doktor verin demedi çünkü
ikikizannesi cankuzularim o yanlis bilgi 7 kilo uzeri ise 6 aydan once verebilirsiniz bnm buyuk kizda alerji var bn o yuzden vermedim calpol veriyorum agrisini sizisini aliyor
Hazal2106 ikikizannesi size kırmızı ampul vermedi mi her ağladğnda üstüne dökünce uyuşuyor ağrısını hissetmiyordu bnde oğlumu o ayda yaptm onları kullandm bide paronax fitil verdi 1 güne iyilşti çok şükür
istanbullugelin34 ikikizannesi bende oyle düsünmüştüm sünnet olduğu günün aksamı çok ağladı nerdeyse pisman oldum cok kötü hissettim kendimi ogluma kotülük yaptım sandım ama ertesi gün biseyi kalmadi sadece dokununca agliyodu 3 gün o da bitiyo az sabir
ikikizannesi istanbullugelin34 aynen ya nasi kizdim kendime cok pisman oldum keske dedim. 7 8 yasinda yptirsaydim
cankuzularim ikikizannesi yok dogru bilgi dolven 6 aydan küçük çocuklara verilmez kalp kapakcigini çürütüyor Bu calpol değil kiloya göre değişsin durumu dolven çok ağır bi ilaç bünye olarak kaldıramaz bebek
ikikizannesi cankuzularim yok kuzum saglikciyim ben yenidganda 4 yil calistim 7 kilo uzeri ise verilebilir prospektüs de 6 ay once kullanmayin yazae ama 7 kilo uzeri veriliyor
ikikizannesi Minikkussss enfekte olursa kullanilir ama enf yoksa gerek yokki verdikleri krem ztn enf olmasin diye bilemedim
Aysenur348f ikikizannesi bize doktor öyle söylemişti. Krem falan kullanmadık. Gelmeden önce bolca kantoron dökün ki klemp kolay çıksın dediler ama siz yine de doktorunuzun dediğini yapın
Ceren_301121 ikikizannesi evet canım cuma olduk pazar akşamı kreme başladık evet itme yapıyorum yapışmasın diye
ikikizannesi Ceren_301121 geceyi iyi gecirdik sukur suanda cok iyi dun baya kormutmustu beni bide biz persemve sunnet olduk dun yani klips pazartesi cikacak dedi cok degilmi 5. Gun cikmis olucak pazar kreme baslayin dedi 🤷🏼♀️