Bize de antibiyotik verilmişti maalesef kullanmak istemesem de kullandım bronşit e çevirme korkusu ile .sonrasında ishal oldu .büyük tuvaletinden ip gibi sryllerr.gelldi
.bir daha tekrar aldık götürdü k tekrar film,gaita testi falan alındı
. sonradan öğrendim ki viral enfeksiyonlar da aslında antibiyotik kullanimi gerekmiyo bol bol emzirmek burnunu açmak yetiyo.idrar yolu enfeksiyonunun da kullanılabiliyormus
. anne sarımsak balll limon kürü yapıp yemeeli,sarımsak ev yapımı turşu yemelii bebeğin de ayak altına zeytinyağının içine sarımsak ezip karıştırıp 4&5 saat bekletigimiz.karisim surulmeliymis
Göğsüne de zeytinyağı