Cgdmltr93 Bahtsizbedeviii biz Eylül gibi gitmiştik çok güzel otellerde kaldık. Rizedeki otel deniz manzaralıydı sadece bi yol vardı arada. Trabzon’da iki otelde kaldık ikisi de çok güzeldi isimlerini hatırlamıyorum ama hepsi yol üzerindeydi
Ssda01 Bahtsizbedeviii hangi şehire gideceksiniz bilmiyorum ama biz Rize çamlıhrmsinde kaldık bayağı Bi tepe de oteldi herşey çok güzel ve memnun kalmıştık manzarası yemekleri odası temizliği filan çok memnun ayrılmıştım bidaha gitsem aynı yeri tercih ederim
Mhrbn1905 Rize Çayeli Loya Bungalov evleri gayet güzeldi 😊 Manzarası fena değildi ve otel sahibi çok ilgiliydi. Balayı da gitmiştik. Bir kez daha gidecek olsam Karadenize orayı tercih ederdim.
EslemEva_23 Bahtsizbedeviii yok ben cok gezdim ama eşimle karadeniz istiyoru bu yıl pandemi hamilelik derken gidemedik bu yıl nasip olursa gidecez