Hanımlar güzel annelerr benim bebişim 3 aylık az az artık mamada veriyorum 90 cc yapıyorum bazen içmiyor bende malum yani mamalar fiyat ucmus biberonda bazen yarım saat bekledi mi tekrar veriyorum dökmüyorum sizce verilmelimi?simdi hemen oo aaa yapmayında yani🤣birde bebegim Zor emiyor biberonu zamanla düşkün olur mu mamaya daha severek içer alısır mııııı?????