Herkese slm kızlar size bir sorum olacaktı ben 4 ay önce sezeryan doğum yaptım erken doğum oldu bebeğim küçük doğdu ve mecbur mama vermek zorunda kaldım hastanede de alıştı şimdi göğsümü reddediyor benim sütüm de kendiliğinden alacak kadar çok değil ama ben bakıyorum sıkınca süt geliyor oruç ta tutmak istiyorum acaba pompa ile sağsam çıkarmı sütüm daha önce süt pompası kullanan var mı 🤦♀️