Dogabebekkk Son sorundan başlayayım bizim ev 25 derecenin altına hiç inmiyor 🥴 evi havalandırsam bile yok. Hatta oturma odasının ve yatak odasının petekleribi kapattım. Biz termal su ile ısınıyoruz (balıkesir/gönen termal suyu ile meşhurdur) ama ben bile oğlumun ayaklarını açık bırakamıyorum. Ayaklardan üşütürse gaz oluşur ki o sorunumuz daha yeni bitti denebilir. Bence sende çıkarma çoraplarını. Bebekler en düşük 18 derecede uyumalılar, sonrası üşütmeye girebilir. En ideal sıcaklık 23-24 arası. Eğer mümkün ise yatağının üstüne pike örtün. Yani mesela park yatakta yatıyorsa yatağın üstüne örtün pikeyi. Ya da beşiğinin üstünü. Bizim bi akrabanın da evi soğuk olurdu çocuk üstünü de örttürmüyordu sizinki gibi o da bu şekilde yapıyordu. Pikenin ya da battaniyenin kenarlarından tutturun yatağına. Mandal ile mesela. 🤷🏻♀️ Aklıma başka bir şey gelmiyor, en azından o şekilde bir nebze daha korunmuş olur soğuktan. Ama komple örtmeyin kafa kısmı acık kalsın, yani nefes almaya yeri kalsın