Yani şöyle beni bıraksalar koca danalar gibi hönküre hönküre ağlayasım var . Emzik bıraktırma da 3. Günümüz . Oğlumun biri hiç aramıyor ama diğeri çok bağımlıydı. Diş yapısında sanki biraz bozulma olacak gibi. En son emziğini kaybetti zaten erteliyordum dedim bu son nokta kızım şimdi bıraktırdın bıraktırdın bir daha alırsam bu emziği yine erteleyeceğim biliyordum. Hala istiyor “anni İğziiiii (emzik) “ diyor 😔 biliyorum 2-3 gün daha sabır istiyor bu konuda kararlıyım. Ama verdiğim uyku eğitimi mahvoldu. Ve 3 gündür sallıyoruz. Emzik yok diye uyku arkadaşını da bıraktı . Asla kabul etmiyor sinirleniyor atıyor . Ne yapacağım bilmiyorum 😔