Love_me Benim gibi bebekleri büyüdükçe kaygıları çoğalan var mı, malumunuz ortalık hiç iyiye gitmiyor 🤷♂️
Ruzgar123 Love_me büyüdükçe mi degil de sürekli cocuklarımdan birine bişey olursa naparum die düşünürüm ☹️Allahım acılarını vermesin
Love_me Ruzgar123 bende öyle inanın ergen oğlumun okulundan hergün arayacaklar, kötü bir haber alacağım korkusu ile yaşıyorum. Nsl böyle ömür geçer, ne yapacam en küçüğüm 15 aylık ilgilenmiyorum diye vicdan yapıyorum sanki